sobota, 4 lutego 2017

Uwielbiam Jojo Moyes

Chciałam zacząć moje książkowe wyznania, od książki, która ostatnimi czasy najbardziej mi się podobała, czyli „Dziewczyna, którą kochałeś” Jojo Moyes. Jednak nim dotarłam do tej książki, przeczytałam kilka innych tej autorki, które również zrobiły na mnie ogromne wrażenie.
Możecie powiedzieć, że to nie są książki ambitne, że jest tyle innych wartościowych pozycji, ja jednak uważam, że jeśli po przeczytaniu książki, ona nadal tkwi we mnie i nadal zdarza mi się o niej pomyśleć, to naprawdę jest warta uwagi i polecenia.
Dlatego z przyjemnością i spokojnym sumieniem, polecam Wam wszystkie książki Jojo Moyes.
Przed czytaniem przygotujcie się, przede wszystkim w wolny czas, bo nie będziecie mogli się oderwać i w całą paczkę chusteczek, bo na bank będą Wam potrzebne.

Każda pozycja to prezent od męża, więc moje wow entuzjastyczne opinie nie są bynajmniej reklamą żadnej z nich :)




Autor: Jojo Moyes
Tytuł: Zanim się pojawiłeś
Tytuł oryginalny: Me Before You
Kategoria: Literatura Piękna, Obyczajowa, Romans
Forma: Powieść
Rok wydania: 2012 w Polsce 2013
Cykl: Zanim się pojawiłeś (tom 1)
Wydawnictwo: Świat Książki
Serie wydawnicze: Leniwa Niedziela

Piękna historia młodej Lou Clark i bogatego Willa Traynora.
Od początku sobie postanowiłam, że nie będę płakać, ale przez tego cholernego Willa tak wyłam, że moje dzieci się o mnie martwiły. Piękna książka.








Autor: Jojo Moyes
Tytuł: Kiedy odszedłeś
Tytuł oryginalny: After You
Kategoria: Literatura Piękna, Obyczajowa, Romans
Forma: Powieść
Rok wydania: 2015 w Polsce 2016
Cykl: Zanim się pojawiłeś (tom 2)
Wydawnictwo: Między Słowami

Nie myśl o mnie za często…

Po prostu żyj dobrze.

Po prostu żyj.

Will

Lou po śmierci Willa zupełnie nie wie, co ma robić, jak żyć. Książkę czytałam momentami z zapartym tchem, od początku zaskakuje. Nie chcę zdradzać zbyt wiele, wiec napisze, że jeśli komuś podobała się pierwsza część, to na drugiej też się nie zawiedzie. Tym razem nie wyłam jak bóbr, za to miałam wypieki.



Autor: Jojo Moyes
Tytuł: Razem będzie lepiej
Tytuł oryginalny: The One Plus One
Kategoria: Literatura Piękna, Obyczajowa, Romans
Forma: Powieść
Rok wydania: 2014 w Polsce 2015
Cykl:
Wydawnictwo: Znak Literanova

Na miejscu Jess każdy miałby już dosyć i pewnie poddałby się już zupełnie. Jednak uparta, pełna nadziei kobieta nie poddaje się, a dla swoich dzieci zrobi wszystko.
Na zakręcie życia spotyka mężczyznę, który być może odmieni jej życie, oczywiście nie będzie tylko pięknie i różowo, bo życie po prostu takie nie jest. Kłamstwa zawsze wyjdą na jaw, a wszystko to co nie powiedziane, może nam zaszkodzić.
Piękna historia, która w dużej mierze dzieje się w podróży, skradnie Wasze serca.
Na minus, jak dla mnie to okładka, która mogłaby być piękna, gdyby nie raziła tak po oczach, brakiem proporcji.




Autor: Jojo Moyes
Tytuł: Dziewczyna, którą kochałeś
Tytuł oryginalny: The Girl You Left Behind
Kategoria: Literatura Piękna, Obyczajowa, Romans
Forma: Powieść
Rok wydania: 2012 w Polsce 2017
Cykl:
Wydawnictwo: Między Słowami

Dwie historie w jednej książce, a wszystko łączy wątek wyjątkowego portretu. Obie właścicielki z zupełnie różnych powodów uwielbiają ten obraz, a życie bardzo mocno daje im się we znaki.
Jedna z historii zaczyna się w roku 1916 i toczy się do czasów współczesnych.
Uważam, że to najpiękniejsza książka Jojo Moyes i już nie zdradzę Wam nic więcej.
Książka pochłonęła mnie bez reszty już od pierwszych stron, dlatego bardzo gorąco Wam polecam!


3 komentarze:

gin pisze...

Aaa! Napisz, że tam jest spoiler; nie czytałam jeszcze "Zanim się pojawiłeś", a już wiem, że główny bohater umrze... :(

magda k. pisze...

gin ale gdzie tu spoiler, czy ja gdzieś pisałam, że ktoś umrze, czy pisałam coś podobnego, płakać można z różnych powodów.

Ola pisze...

już od jakiegoś czasu się do niej przymierzam! koleżanka pożyczyła mi jedną z jej książek, po filmie 'zanim się pojawiłeś' już sobie zakolejkowałam ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin